fredag 20 juli 2012

Min barndoms trädgård

Jag har förmånen att ha en fantastisk och vital pappa som fortfarande bor kvar i mitt barndomshem. En funkisvilla med en tomt som kräver en stor portion energi, lika stor del intresse och till det engagemang som få kanske har. Att min pappa nått den ansenliga åldern som passerat 85+ kan man inte tro när man ser trädgården. Där prunkar det i varje hörn och ogräs är något som lever under utrotningshot om de nu vågar titta upp över huvudtaget.

Jag är så stolt över att just ha min pappa som pappa för han är en sådan klippa på många sätt. Och att nu under några dagar få njuta av hans sällskap och dessutom av hans härliga trädgård, det är en del av livets guldkanter!

Njut med mig med dessa bilder!!





1 kommentar:

  1. Underbart Maria - kommer ihåg att ert hus i Ljungsbro va härligt! Och va skönt att din pappa får så mycket energi av trädgården! Kramar

    SvaraRadera